fredag den 18. januar 2013

2013


Nu er vi næsten en måned inde i det nye år, og det går sgu meget godt. Jeg har været med på to filmproduktioner og tager på skiferie med min kære far i næste uge. Jeg skal finde en ny lejer, fordi J og C flytter sammen, det er både sørgmodigt og spændende.

Jeg tænkte at jeg ville lave en lille liste med, ikke nytårsfortsæt, men mål og ønsker for 2013 (vilkårlig rækkefølge).

1. Gennemføre et re-designe bloggen.
2. Jeg vil gerne (skal) skrive mere om film på bloggen.
3. Jeg vil gerne gro nogen tomatplanter (gerne andet) i min lejlighed.









4. Anskaffelse af et lille træ til stuen, stuebirk-stilen.
5. Jeg skal lave minimum to retter mad om måneden, som jeg aldrig har lavet før.
6. Indemeldelse i yoga center, fx. Street yoga på Nørrebro (jeg har meldt mig ud af Fitness world!!!)
7. Rejse! Måske til Indien.








8. Må have et job mere. Gerne i Hay, eller på en film.
9. Læse mere, se mere film og serier.
10. Anskaffe pladespiller til mine ensomme vinyler.

Bommelom. 
Billedet er af en kalender som jeg ønsker mig. Den er fra Essensen.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar