tirsdag den 29. januar 2013

Three of a kind - Musikvideoer

Jeg tænker det er på tide at tage fat i nogen af de "faste" indlæg, der er blevet lidt forsømt i et stykke tid. Idag er mit valg faldet på musikvideoer, efter at jeg så en The Shins video til Simple song på Soundvenues liste over de ti mest markante musikvideoer fra 2012. På den liste var også en flot Lana Del Ray video, og ret politisk modig synes jeg. Ingen af dem kommer dog med på min liste, fordi nu har jeg allerede linket til dem.

I stedet får i som den første, den mega svedige, og mega hypede musikvideo til spanske El Guincho's sang Bombay stykket sammen af Marc Gómez del Moral. Se den gerne flere gange, der dukke hele tiden nyt op.



Jeg vender også igen og igen tilbage til danske Martin De Turah, som er vildt dygtig. Den første af hans videoer jeg så var denne til Carpark North's Human. Men tjek hans Vimeo der er stop fyld med flot materiale.





Den sidste bliver Local Natives, Airplanes videoen af Mark Waring som jeg også har set et utal af gange. Den er så detaljerig og underfundig og måden den varierer mellem hurtig/langsom og tæt på/langt fra fungerer så fint.





Jeg beklager igen at jeg stadig ikke kan finde ud af at integrerer videoerne på bloggen..
Hvis man vil se flere gode musikvideoer er her hos Boooooom et godt sted at starte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar