torsdag den 3. januar 2013

Nytårsaften gennem Instagram

Mine kære venner, som jeg normalt ville have holdt nytår med, var i år spredt for alle vinde. N var i Frankrig, men alligevel fik jeg lov at holde nytår sammen med en flok af hans venner. Det var både sødt af ham, og af dem!
Her kommer en lille fotomontage fra aftenen, der stod på 90'er middag = Rejecocktail, fondue + raclette og chokolademousse.
Asiatisk inspireret rejecocktail med mango, granatæbe og koriander. mmm.
Skod billede, i know. Men nu prøver jeg jo, at undgå billeder af mennesker på mine billeder, derfor er de lige blevet fjernet. Men fonduen og racletten, med nogen killer oksemedaljoner på, er med, og det er pointen.
Der var blevet skrevet en fon lejlighedssang på Vær velkommen melodien. Her er de sidste to vers.

Til dessert havde jeg lavet choklademousse med pufsukker og frysetørret hindbær på. Jeg glemte lige at tage et billede inden den blev spist. Vi drak portvin til.
Vi fik nytårshaler på! Min sad der til jeg kom hjem kl syv om morgenen og hænger stadig i bæltet faktisk. 
Kl 00.00 hoppede vi ind i det nye år, og jeg fik champagne i en fin kop!

Så var vi oppe på taget og kigge på fyrværkeri, inden vi dansede os varme igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar