tirsdag den 11. september 2012

New kid on the blog.


Nej. Det er ikke den mest opfindsomme titel. Men den klinger godt, og samtidig leder tankerne tilbage til J-Lo's superhit "Jenny from The Block", og til dengang jeg brændende ønskede mig de ægte Ufo-bukser og gerne ville gå til hiphop-og-disco (ja - samlet).
Faktisk er det også en løgn; altså er jeg er "the new kid". Jeg har været i den såkaldte blogosfære før, dog på wordpress, hvor jeg forsøgte mig med bloggen Om løst og fast. Den eksistere dog af flere årsager ikke længere, og nu er jeg her igen, som en lille ubetydelig stjerne på den gigantiske uoverskuelige bloghimmel.  

Denne blog, har egentlig til formål, at få mig til at skrive mere. Jeg kan godt lide at skrive, og jeg vil gerne blive bedre til det. Desuden skal jeg starte til spansk-supplering den 24.09, og det er fra 12-16 mandag til torsdag, dvs. jeg har ret meget tid. Jeg kommer nok til at skrive en del om følgende ting: Mad (som jeg lig skrivning elsker, og gerne vil lave mere af), Film (som jeg interessere mig gevaldigt for og skal studere på Film- og Medievidenskab til sommer), samt Bøger, Musik og Kunst/kreative ting/Kultur Jeg tager forbehold for fejl og ændringer, eller hvad man siger. Derudover håber jeg den på et tidspunkt vil kunne fungere som en salgs portfolio.

Det er desværre ikke mig, der har lavet billedet. Men det er en super fin illustration, og eftersom jeg selv har sat et Ikea-rullegardin op idag, synes jeg robo-handywoman-temaet passede meget godt.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar