lørdag den 22. september 2012

Task #1

Jeg har besluttet mig for, at jeg skal tage mig sammen.
Jeg skal bruge mindre tid på at stene andre menneskers blogs, og lave nogen ting jeg kan ligge op på min egen. Derfor har jeg lavet en bogmærke-mappe i min browser med det gode danske navn Tasks. Den indeholder links til forskellige tutorials på nettet, både til Illustrator, Photoshop, After Effects og Premiere Pro, alle sammen programmer jeg gerne vil blive bedre til at bruge. Jeg har tidligere haft en dåse med små sedler i, med forskellige tasks på, men det blev ikke til noget, og jeg tænker umiddelbart, at det er en god idé at have dem på computeren, fordi den sidder jeg jo relativt ofte med.



Idag har jeg lavet den første!
Det er en Illustrator tutorial, hvor man skal lave en øl-etiket. Jeg har ikke fulgt den til punkt og prikke, men jeg er meget fint tilfreds med udfaldet, som ses herunder.
Her er et link til den tutorial jeg brugte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar