tirsdag den 4. december 2012

Juuhuuul!

Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg elsker jul. Jeg er ikke sådan seriøst traditionsrytter, men jeg kan godt lide mange af de traditioner der hører julen til, og det må gerne være lidt old-school samtidig med at det godt kan være nutidigt. Sådan en balancegang.
J og jeg har pyntet op herhjemme, med lidt af det jeg har arvet fra min mor og lidt hjemmelavet. I morgen skal til til glögg og juleklip hos L og C, for at pynte op til julefrokost på lørdag! Jeg glæder mig meget - samskudsgilde, snaps, selskabslege og godt selskab ikke mindst!

Har lige redigeret nedestående billeder af vores julepynt, mens jeg hører Crooners & Christmas, en tredobbelt jule cd jeg har fået fra N's arbejde på Sony.





Jeg er meget glad for "guldhusene" til stearinlys. Misteltenen har jeg lige købt i Torvehallerne, og Appelsinerne er også helt friske og dufter dejligt, de hænger nu i vinduerne i stuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar