mandag den 3. december 2012

TASK #6

I fredags sad jeg og rodede lidt med Illustrator, jeg ville nemlig gerne lave nogen "logoer" til de indlæg, der går igen her på bloggen. Så kan man nemt set det i mosaikken. Det blev til TASK #5, og
der er altså en for Kogebogen, en for Three of a kind og en til Task-indlæggene.

Her er de færdige resultater:


Her har jeg brugt en font kaldet Cassanet (outline). Den er desiget af en fraskman der hed Cassandre, som var en kendt arkitekt og designer. Fonten er kendt fra de tegnede plakater med en mand der drikker vin. 
Det er den sorte og den kan ikke farves, som bagved, med mindre man giver den outlines, og fylder den.

Her har jeg live tracet et instagram billede af en stjernekaster, som jeg fandt i gemmerne. Den øverste font hedder Tommaso (download) og den anden er Didot.


 Banneren er en modifikation af den fra TASK #1, nemlig øl-logoet. Redskaberne er live tracet fra et Ikea billede. Kogobogs-fonten er Deftone Stylus (download), og den anden er Gill Sans Light.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar