torsdag den 13. december 2012

Three of a kind - Celebration songs

Jeg fik et stort 10-tal til min spansk eksamen i tirsdags, og siden har jeg arbejdet inde i Krydderiet - derfor kommer her på min første fri-fridag et par up-beat fejrings sange, der ikke har det mindste med jul at gøre! 


Min kæreste, N, er meget musikinteresseret og han er min musikpusher. Jeg vil derfor ikke tage al æren for at have fundet de to første nummre. Jeg har bare liket det på hans Soundcloud side (i øvrigt et smadder godt sted at lede efter musik og remixes)
(Jeg kan desværre ikke finde ud af at embedde afspilleren her på bloggen.. Så det bliver et link og et tilhørende billede)

Fik Paission Pit's LP af N for nylig, siden er jeg begyndt at høre det, og kan ikke lade være med at danse lidt inden i når jeg hører dette remix.

Lad jer ikke narre af Rihanna og Dre's version af Gill Scott Herons I'll take care of you, dette er the real-deal, dog i samarbejde med Jamie XX. Genialt.

Det sidste nummer har jeg dog selv fundet frem til (jeg bliver altid lidt stolt, når jeg finder noget N ikke kender) Det er et god gammel 90'er nummer, der har fået et omgang af Theatre of Delays, der har lavet mange gode remixes, bla. af Prince - When Doves Cry.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar