torsdag den 1. november 2012

Mussemors middagsselskab Vol. 2 - Halloween edition


Ud over at Mussemors middagsselskab denne gang var en Halloween Edition, var det også en Mini edition. Vi blev kun fire, og ud over mig, var det mine bedste veninder J, S og L.
Men småt er også godt, og udover at spise halloween inspireret mad, klædte vi os også lidt ud. Jeg havde sms'et rundt at man kun måtte have sort tøj på, og jeg lavede eksempelvis sorte øjne, sorte læber og fik to røde prikker på halsen (læs: vampyrbid). J fik blod i mundvigen og L en fin sort skeletmund.


Til middag fik vi, meget oplagt, græskarsuppe, og jeg prøvede at lave et spindelvævsmønster med fløde. Det gik dårligt... Til suppen fik vi hjemmebagte grovboller med squash i. De var heller ikke min bedste præstation, men smagte godt. Måske var det meget godt der ikke om så mange?

S fik efter mit forsøg sin suppe til at se sådan ud:


Jeg havde prøvet at dække et lida halloween agtigt bord, men eftersom alle butikker (i hvert fald Tiger og Netto) over natten havde skiftet alt halloween ud med alt-for-tidlig julestads, blev det et meget minimalistisk anti-vampyr-hvidløgs bord.


Til dessert fik vi en chokolademousse, lavet efter en opskrift fra Anne Au Chocolat, og pyntet med inspiration i billedet til venstre som jeg fandt på google. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar