fredag den 2. november 2012

Three of a kind - Collager


Idag introducerer jeg et nyt indslag, der hedder Three of a kind. Det kunne lige så godt have heddet Tre af en slags, men i øjeblikket synes alt at lyde bedere på engelsk.
Three of a kind går ud på at jeg vil finde tre (såklart?) forskellige ting, i den samme kategori. Det kan være alt fra en slags musik, til en form for kunst eller tre små film. Formålet er at jeg får kigget lidt i den store kolosale samling af kunstner-med mere-hjemmesider jeg har liggende i mappen Kreativ i min Chrome toolbar.

Første tre af en slags bliver collager. Here goes:

1. Sergei Sviatchenko laver rimeligt simple collager med et komisk præg. Mange er dem er ret fine.
Hjemmeside: SERGEI SVIATCHENKO
 2. Lola Dupré laver nogen imponerende collager, med mange mange dele. Jeg kan ikke lade være at tænke at nogen mennesker fra for meget fritid. Men måske har de i virkeligheden bare meget tålmodighed.
Hjemmeside: LOLA DUPRÉ 
3. Louis Reith har ikke så mange ting på sin hjemmeside, men det der er, er rigtig fint. Flere af dem er tone i tone, og enkle i deres udtryk, men dragene alligevel.
Hjemmeside: LOUIS REITH


Ingen kommentarer:

Send en kommentar