torsdag den 28. februar 2013

Jeg ønsker mig...

På søndag flytter J ud, og midlertidigt flytter en anden ind i det ene værelse, indtil mig lillebror skal flytte ind til maj.
Jeg skal flytte fra det store til det lille soveværelse, og have stuen for mig selv og det bliver sjovt at kunne indrette lidt om! Der er flere forskellige ting på ønskelisten, den første og mindst realistiske (og mindst nødvendige i virkeligheden) lige pt. er et nyt køkken. Den næste er nogen flotte lamper, men hold op hvor dét er svært! Det første jeg får købt (eller lavet.?) bliver nok plakater eller andet at hænge op på væggene.

Jeg ønsker mig eksempelvis:
Denne så fine Cirkushest fra Permild & Rosengren.


Disse to filmplakater, til gode film, som jeg har fundet på Etsy.com, hos en kunstner med det charmerende navn MonsterGallery.

Denne utroligt dyre Oma Margarine plakat fra Dansk plakatkunst ville være fin i køkkenet.
Sidste men ikke mindst, plakaten fra filmen Moon. Den er så flot. Og umulig at opdrive...

Ps. Jeg har købt billet til BALI!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar