torsdag den 21. februar 2013

San Fransisco plakat

Mine Task indlæg er ebbet lidt ud, og de stopper hermed også i deres oprindelige form.
Det betyder ikke at det er helt slut med at prøve at lave nogle kreative ting og sager. Dette indlæg forekommer fordi jeg gerne vil hænge noget op i min stue. Jeg har tre 50x70cm rammer fra Ikea, der rigtig gerne vil have noget i..
Først ville jeg lave noget selv - så synes jeg det gik ad h... til, og begyndte at kigge på Etsy.com, men så prøvede jeg alligevel.
Jeg genbrugte en photoshop tutorial herfra, som jeg har brugt her. Jeg fulgte den ikke helt nøjagtigt!
Med et billede fra min tur til USA, kom det til at se sådan her ud:

Jeg er egentlig meget tilfreds!

Fremover vil jeg nok, ved krea-indlæh tilføje en Task-etikette, så man kan søge der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar