mandag den 11. februar 2013

Min nye sofa

Igår aftes var jeg deltager i en nervepirrende auktion på Lauritz.com. Jeg havde lagt min kærlighed på, først en meget smuk Wegner-sofa som blev alt for dyr, og dernæst en ret speciel 50'er-sofa.
Jeg sad og talte sekunderne da jeg havde budt 3000,- svenske kr. (en god sjat over hvad jeg havde forventet...woops). Auktionen var allerede blevet forlænget flere gange, fordi der var blevet budt i sidste øjeblik, så mit hjerte bankede da sekunderne gik og siden pludselig blev hvid (igen..), fordi den skulle opdatere. Da hjemmesiden kom tilbage var auktionen afsluttet - og jeg havde vundet!! Juhu!!

Se her hvor flot den er!
Jeg er ret vild med at benene skråner og den sorte stribe. Tænker den vil være flot i stuen sammen med hvidt spisebord og sorte/træfarvede stole.





3 kommentarer:

  1. Den sofa er den flotteste jeg længe har set, wauw! Jeg er i hvert fald blevet inspireret til, hvordan min nye sofa skal se ud. Du må have en god weekend.

    SvarSlet
  2. Det lyder godt!
    Jeg hår fået den ind af døren idag, og den er ikke helt så hvid som på billederne, mere gullig - lidt ærgeligt. Der kommer billeder snart.
    Håber du finder en fin sofa en dag!

    SvarSlet
  3. Det lyder godt!
    Jeg hår fået den ind af døren idag, og den er ikke helt så hvid som på billederne, mere gullig - lidt ærgeligt. Der kommer billeder snart.
    Håber du finder en fin sofa en dag!

    SvarSlet